Hos idverde sætter vi bæredygtighed, miljø og klima på dagsordenen. Vi vækster hurtigt og har brug for en dygtig studentermedhjælper, der kan drive systemimplementering og supportere med ad hoc-opgaver.
En stilling, hvor du kan gøre en vigtig forskel
Vi søger netop nu en studentermedhjælper, der kan supportere vores indkøbschef, Liann. Du vil indgå i indkøbsteamet hos Europas førende anlægsgartnerkoncern og spille en selvstændig rolle i implementeringen af et contract management system.
Opgaverne vil variere, men vil være inden for indkøb, planlægning og koordinering. Du vil bl.a. få ansvaret for:
- Implementering af kontraktstyringssystem
- Opfølgning på og kvalitetssikring af aftaler
- Leverandørkontakt
- Mulige ad hoc-opgaver
Du bliver sikret relevant erhvervserfaring og kontakt til en bred leverandørportefølje, som spænder over alsidige brancher. Vi har et sundt arbejdsmiljø og stor faglig ekspertise. Resultatet af dit arbejde vil komme alle idverdes danske afdelinger til gavn, og du vil blive klædt på at kunne løfte opgave og sikre en succesfuld implementering.
Der er tale om et varierende antal timer per uge. Stillingen er placeret i Brabrand ved Aarhus.
Hvilke egenskaber søger vi hos dig?
Du kommer til at arbejde i et nyetableret system, der er intuitivt og let at navigere i.
Det er vigtigt, at du arbejder struktureret og motiveres af friheden til at arbejde selvstændigt.
Du vil blive tilbudt støtte og rådgivning i forløbet, og der vil være tæt kontakt mellem dig og resten af indkøbsteamet.
Du skal have interesse for B2B-indkøb og kan fx studere inden for handel, økonomi, supply chain eller jura, men det er ikke et krav til stillingen.
Hvem er vi?
Du bliver en del af idverde Danmark, som er den danske division af Europas største anlægsgartnerkoncern. Idverde Danmark består af søsterselskaberne OKNygaard, Malmos, Grøn Vækst og Lauge Bonde samt forhandlingsagenturet ZinCo Danmark. Landskaber, grøn drift, klimavenlige byer, biodiversitet, grønne tage mv. er fokuspunkter i vores vision om at skabe et grønnere og mere klimavenligt Danmark.
Vi er en virksomhed i vækst med en familiær ånd, humor og masser af søde kollegaer. Du vil hos os få et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en virksomhed med højt til loftet, hvor vi stræber efter god livskvalitet med plads og energi til alle dele af livet. Et arbejdsklima med en god tone og serviceminded indstilling, hvor tillid er grundstenen.
Ansøg til stillingen her via Jobindex QuickApply hurtigst muligt. Vi afholder løbende samtaler.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte indkøbschef, Liann Graakjær, på 60 70 77 51 eller HR-direktør, Claus Rosendahl, på 28 92 59 72.
Vi glæder os til at høre fra dig.